Monday, March 10, 2008

Johann Sebastian Bach - Zerreiset, Zersprenget, Zertruemmet Die Gruft BWV 205 mp3




1. Recitativo (Basso)- Ja! Ja! Die Stunden Sind Nunmehro Nah
2. Aria (Basso)- Wie Will Ich Lustig Lachen
3. Recitativo (Tenore)- Gefuercht'ter Aeolus
4. Aria (Tenore)- Frische Schatten, Meine Freude
5. Recitativo (Basso)- Beinahe Wirst Du Mich Bewegen
6. Aria (Alto)- Koennen Nicht Die Roten Wangen
7. Recitativo (Soprano, Alto)- So Willst Du, Grimmger Aeolus
8. Aria (Soprano)- Angenechmer Zephyrus
9. Recitativo (Soprano, Basso)- Mein Aeolus, Ach!
10. Aria (Basso)- Zuruecke, Zuruecke, Gefluegelten Winde
11. Recitativo (Soprano, Alto, Tenore)- Was Lust! Was Freude!
12. Aria (Duetto) (Alto, Tenore)- Zweig Und Aeste
13. Recitativo (Soprano)- Ja, Ja! Ich Lad Euch Selbst Zu Dies
14. Coro- Vivat August

Download Johann Sebastian Bach - Zerreiset, Zersprenget, Zertruemmet Die Gruft BWV 205 HERE
Buy Johann Sebastian Bach - Zerreiset, Zersprenget, Zertruemmet Die Gruft BWV 205 JUST FOR 2.25 $ HERE !!!
Listen Johann Sebastian Bach 2007 NEW album
Buy this Album on EBay.com for 13.99 $
Buy this album on Amazon.com for 16.99 $

Add to bookmarks:
Digg Google YahooMyWeb

No comments: